כלי עבודה לשיפוץ – מהם הכלים המומלצים?

January 02 2023doritr

על מנת שתוכלו להוציא את השיפוץ המתוכנן בצורה המיטבית, מומלץ שתעזרו בכלי עבודה איכותיים מקצועיים ובפרט בכלים הבאים עליהם נפרט בכתבה הבאה. מוכנים? אנחנו מתחילים!

כלי מס’ 1 – סולם טלסקופי

מדובר על כלי עבודה בסיסי שמומלץ שיהיה בכל בית. אפשר להשתמש בו למגוון שימושים ומטרות.  תודות לסולם, תוכלו להגיע בקלות למקומות שנמצאים בגובה. כמו כן, אם במסגרת השיפוץ שלכם, אתם מחליפים את התאורה בבית, מתקנים את הגג או מתכננים לצבוע את הקירות, סולם טלסקופי יהיה בהחלט שימושי מאוד עבורכם. חשוב לציין שיש שני דגמים פופולאריים של סולמות אותם תמצאו בחנויות כלי העבודה והם: סולם יחיד וסולם כפול. סולם יחיד הוא סולם שניתן לפתוח אותו למצב אחד בלבד והוא השענה על הקיר. סולם כפול הוא סולם שאפשר לפתוח אותו למצב יחיד (כלומר השענה על הקיר) ולמצב נוסף הנקרא מצב A. במצב זה, אתם תצטרכו להציב את הסולם על משטח יציב וישר וכך לבצע את העבודה.

כלי מס’ 2 – מקדחה

מדובר על כלי עבודה שיעזור לכם בעבודות הקידוח. כאשר אתם ניגשים לבחור מקדחה, בדקו את יכולת הקידוח שלה. שימו לב לעומק הקידוח המקסימאלי. שימו לב, יש הבדלים בין קידוח בבטון, בעץ ובפלדה. נתון נוסף שכדאי לבדוק במקדחה מלבד יכולת ועומק הקידוח הוא המומנט המקסימאלי שלה. בהתאם למומנט, תוכלו לדעת עד כמה המקדחה מצליחה להתגבר על התנגדויות שונות.

כלי מס’ 3 – פטישון

מדובר על כלי עבודה עוצמתי שיש לו יכולת הלימה וגם יכולת קידוח. תודות לפטישון, תוכלו לבצע פעולות קידוח וכמובן פעולות חציבה. ההמלצה שלנו היא לבחור בפטישון שיש להם ראש מתחלף. כמו כן, בחרו בפטישון של יצרנית מוכרת ואמינה.

כלי מס’ 4 – מסור

יש המון סוגים של מסורים. יש מסור עץ, מסורי סרט, מסור גרונג, מסור דיסק ועוד. אם אתם רוצים לנסר עץ עבה, אז נמליץ לכם לבחור במסור דיסק. במידה ואתם מייצרים רהיטים בעצמכם או רוצים לבצע שינויים ברהיטים, המסור שהכי יתאים לכם יהיה מסור גרונג. מסור זה יכול לחתוך עץ לא רק בקווים ישרים אלא גם בזוויות שונות. מסור סרט יכול להתאים לכם במיד ואתם רוצים לחתוך ברזל, אלומיניום וכו’.

כלי מס’ 5 – שואב אבק איכותי

כל שיפוץ מייצר גם לכלוך. איך תוכלו לשמור על הניקיון אחרי שהשקעתם המון אנרגיות על השיפוץ? תוכלו להשתמש בשואב אבק איכותי. כאשר אתם בוחרים שואב, בדקו מהי עוצמת היניקה שלו. זהו אחד הפרמטרים החשובים.

כלי מס’ 6 – ארגז כלים

עליכם להיות מצוידים בארגז כלים שיכיל כלי עבודה קטנים כמו, פלייר, מברג, סכין יפנית וכלי עבודה נוספים וכמובן מומלץ גם שיהיו בו מסמרים מכל הסוגים וגם אומים וברגים.

 

 

Share: